Gold Plus Rewards® - FAQs

Liittyminen Hertz Gold Plus Rewards® -ohjelmaan
Mitkä ovat Hertz Gold Plus Rewards® -ohjelman edut?

Palkittu kanta-asiakasohjelmamme tarjoaa sinulle:

  • Ei jäsenmaksua
  • Edullisimman hinnan lupaus, säästä jopa 10 %
  • Ohita palvelutiski ja mene suoraan autollesi valituissa toimipisteissä
  • Nopeat varaukset ja palautukset
  • Kerää Hertz Gold Plus Rewards -pisteitä, joita voit käyttää palkintovuokrauksiin maailmalla
  • Lisäkuljettaja veloituksetta (puoliso)
  • 25 % alennusta lastenistuimista
Onko Hertz Gold Plus Rewards® -ohjelman osallistumiseen alaikärajaa?

Alaikäraja Hertz Gold Plus Rewards -ohjelmaan liittymiseen on 21 vuotta. Alle 25-vuotiailta saatamme periä vuokrauksen yhteydessä nuoren kuljettajan lisämaksun tietyissä maissa ja autoluokissa.

Veloitetaanko Gold-palvelusta vuosimaksua?

Ei. Emme peri maksua Hertz Gold Plus Rewards -jäsenyydestä.

Pisteiden käyttäminen
Kuinka voin käyttää pisteitäni Free Rental Days -palkintoihin?

Käyttääksesi pisteitä ja varataksesi auton, kirjaudu hertz.fi ja tee varauksesi. Muista valita laatikko, jossa lukee ”Käytä Hertz Gold Plus Reward -pisteitä”. Mikäli palkinto on saatavilla valintojesi mukaiseen varaukseen, näet vaihtoehdot ”Tarkista ja varaa” -sivulla. Katso tarvittaessa lisäohjeet. Muistathan, että olet vastuussa palkintovuokraukseen liittyvistä veroista ja maksuista.

Jääkö minulle jotain maksettavaa, kun lunastan pisteilläni Gold Plus Rewards® -palkintoja?

Kyllä. Kun käytät pisteitä vuokraukseen, pisteet kattavat ainoastaan perusvuokrahinnan. Olet vastuussa kaikista lisäkustannuksista, kuten esimerkiksi viranomaismaksuista, veroista, ajoneuvomaksuista, lentokentän palvelumaksuista, Fuel Purchase Option, polttoaineesta, lisäkilometreistä, vakuutuksista ja lisävarusteista/palveluista. Huomioithan, että nämä lisämaksut vaihtelevat eri tekijöistä riippuen ja voivat ylittää perusvuokrahinnan.

Missä voin kerätä ja käyttää pisteitä?

Hertz Gold Plus Rewards -pisteitä voi kerätä ja käyttää osallistuvissa toimipisteissä USA:ssa, Kanadassa, Puerto Ricossa, St. Thomas USVI (US Neitsysaarilla), Australiassa, Uudessa-seelannissa, Brasiliassa, Iso-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Irlannissa, Italiassa, Espanjassa, Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Belgiassa, Luxemburgissa ja Alankomaissa.

Palautetaanko pisteeni, jos perun varaukseni?

Mikäli perut varauksen yli 24 tuntia ennen auton noutoa ja varaus on tehty Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä käyttämällä, niin seuraavat määrät pisteitä menetetään. Mikäli olet Gold-jäsen, 50 % varaukseen käytetyistä pisteistä menetetään. Mikäli olet Five Star -jäsen, 25 % varaukseen käytetyistä pisteistä menetetään. Mikäli olet President’s Circle -jäsen, kaikki pisteet palautetaan jäsentilillesi. Mikäli jäsen peruuttaa varauksensa alle 24 tuntia ennen noutoa tai ei peruuta sitä lainkaan ja vuokra-autoa ei noudeta vuokrauksen alkamispäivänä, kaikki vuokraukseen käytetyt pisteet menetetään, jäsenen tasosta riippumatta.

Pisteiden kerryttäminen
Miten voin kerätä Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä?

Sinun tulee olla Hertz Gold Plus Rewards -jäsen voidaksesi kerätä pisteitä. Vain jäsenet, joilla on osoite jossain seuraavista maista, voivat osallistua pisteohjelmaan:

  • Eurooppa
    Belgia, Ranska, Saksa, Italia, Irlanti, Luxemburg, Alankomaat, Espanja (lukuun ottamatta Baleaareja ja Kanariansaaria), Sveitsi, Norja, Suomi, Tanska, Ruotsi ja Iso-Britannia
  • Pohjois-Amerikka & USA:n alueet
    USA, Bermuda, Kanada, Meksiko, American Samoa, Guam, Northern Marianas, Puerto Rico, St. Croix, St. John, St. Thomas
  • Karibia
    Anguilla, Aruba, Barbados, Bahamas, British Virgin Islands, Cayman Islands, Dominica, Dominican Republic, Grenada, Guadeloupe, Haiti, Jamaica, Martinique, Montserrat, Netherland Antilles, San Marino, St. Kitts & Nevis, St. Lucia, St. Vincent/Grenadines, Trinidad &Tobago, Turks & Caicos
  • Väli- ja Etelä-Amerikka
    Argentiina, Bolivia, Brazilia, Belize, Chile, Kolumbia, Costa Rica, Ecuador, Falkland Islands, French Guiana, Guatemala, Guyana, Honduras, Nicaragua, Panama, Peru, Paraguay, Suriname, El Salvador, Uruguay, Venezuela
  • Aasia ja Tyynenmeren alue
    Australia, Uusi-Seelanti, Palau, Kiina, Singapore, Etelä Korea ja Japani
Miten voin kerätä pisteitä kaikista vuokrauksistani?

Kerätäksesi Hertz Gold Plus Rewards -pisteitä automaattisesti kaikista vuokrauksistasi, sinun tulee ensin päivittää jäsenprofiilisi.

  1. Kirjaudu osoitteessa hertz.fi
  2. Ylhäällä navigointipalkissa, klikkaa "Minun tilini" ja valitse "Minun profiilini"
  3. Klikkaa "Muokkaa" "Jäsenyystiedot"-kohdassa. Ruksaa "Kyllä, haluan ansaita Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä"-kohtaa ja klikkaa "Päivitä"

Mikäli teet varauksen puhelimitse, ole ystävällinen ja ilmoita, että haluat alkaa keräämään Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä.

Voinko ansaita lentoyhtiöiden kanta-asikaspisteitä/maileja ja Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä?

Et, jos valitset muun kanta-asiakasohjelman ja numeron, et ansaitse Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä.

Voinko kerätä bonusta/lisäpisteitä menneistä vuokrauksista?

Kyllä, mikäli vuokrauksesi oikeuttaa pisteisiin. Vuokrauksessa tulee olla käytetty oikeaa kampanjanumeroa (PC) ja/tai alennustunnistetta (CDP) sekä vuokraus on toteutunut viimeisen kuuden kuukauden aikana.

Katso "Kuinka voin kerätä pisteitä menneestä vuokrauksesta?" ohjeet alta.

Kuinka voin kerätä pisteitä menneestä vuokrauksesta?

Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä haet kirjautumalla profiiliisi hertz.fi sivuilla. Klikkaa "Minun tilini" kohdasta oikeasta yläkulmasta. Sen jälkeen klikkaa "Käytä Gold-pisteitäni". Klikkaa " Jälkikirjauspyyntö" osiota ja täytä lomake.

Mistä tiedän, että olen saanut Hertz Gold Plus Rewards® -bonuspisteitä vuokrauksestani?

Tarkastaaksesi pistesaldosi kirjaudu hertz.fi -sivuillemme ja Gold Plus Rewards -pistesaldosi näkyy oikealla ylhäällä "Käytä Gold-pisteitäni" -linkin vieressä. Lisätietoja saat klikkaamalla "Käytä Gold -pisteitäni" ja seuraavalla sivulla klikkaa "Rewards-tilin tapahtumat".

Miksi en saanut pisteitä vuokrauksestani?

Jotkut vuokraukset eivät ehkä ole oikeutettuja saamaan Gold Plus Rewards -pisteitä. Klikkaa tästä nähdäksesi luettelon maista ja paikoista, jotka eivät myönnä Gold Plus Rewards -pisteitä.

Vanhenevat pisteet
Vanhenevatko Hertz Gold Plus Rewards® -pisteeni?

Pisteet eivät vanhene niin kauan, kun jäsen on ollut aktiivinen ohjelmassa viimeisen 12 kuukauden aikana. Aktiivisuudella tarkoitetaan, että Gold Plus Rewards -pisteitä on joko ansaittu tai lunastettu vuokrausta varten. Gold Plus Rewards -pisteen voi ansaita tai lunastaa vain toteutuneesta vuokrauksesta. Varauksen tekemistä tai pisteiden siirtoa kumppaniyritykselle ei lasketa vuokraustoiminnaksi.

Pistesaldo ja edellytykset

Gold Plus Rewards -pisteillä ei ole käteisarvoa. Pisteet vanhenevat, kun niitä ei ole käytetty 12 kuukauteen. Jos peruutat tai lopetat Gold Plus Rewards -jäsenyytesi, tai Hertz uskoo vuokratoimintasi olevan vilpillistä, tai sinulta on kielletty vuokraaminen Hertziltä, menetät Gold Plus Rewards -pistesaldosi ilman vaihtoehtoista korvausta.

Kuinka voin nähdä Hertz Gold Plus Rewards® -pistesaldoni?

Kirjaudu tilillesi hertz.fi kotisivuiltamme ja klikkaa ”Minun tilini”. Gold Plus Rewards -pistesaldosi näkyy sivun yläreunassa "Käytä Gold-pisteitäni" -linkin vieressä. Lisätietoja saat klikkaamalla kohtaa "Rewards-tilin tapahtumat".

Mitä, jos minulta on jäänyt saamatta Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä?

Mikäli uskot, että sinulta on jäänyt saamatta pisteitä, voit lähettää pyynnön puuttuvista pisteistä kuuden kuukauden sisällä vuokrauksesta, kunhan olet ollut vuokrausajankohtana Hertz Gold Plus Rewards® -jäsen

Katso lisätietoja varten kohta ”Voinko kerätä bonusta/lisäpisteitä menneistä vuokrauksista?”

AnyDay Reward ja Standard Reward -palkinnot
Mikä on ero AnyDay Rewards ja Standard Rewards -palkintojen välillä?

AnyDay Rewards -palkintoja voi käyttää koska vain, jopa matkustuksen huippusesonkien aikana, jotka yleensä osuvat pyhäpäiviin ja loma-aikoihin. Standard Rewards -palkinnot ovat saatavilla kaikkina muina ajankohtina ja niihin kuluu vähemmän pisteitä verrattuna AnyDay Rewards -palkintoihin.

Mistä tiedän, milloin minun tarvitsee käyttää ”Anyday Reward” -palkintoa?

Voit tarkastella AnyDay-kalenteria napsauttamalla tästä.

Pisteiden siirtäminen
Voinko siirtää Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä?

Pisteitä voi siirtää puolisolle, mikäli hän on Gold-jäsen ja asuu samassa osoitteessa. Puolison Gold Plus Rewards -tilillä on oltava vähintään yksi vuokraustapahtuma viimeisen 18 kuukauden aikana, jossa pisteitä on joko kerätty tai käytetty. Pisteitä voi siirtää puolisolle niin usein ja niin paljon kuin haluaa, kunhan pisteitä on jäsenen tilillä.

Et voi siirtää Hertz Gold Plus Rewards -pisteitä toisen henkilön nimissä olevalle lentoyhtiö/hotelli/Amtrak -tilille.

Pisteiden siirtäminen tapahtuu Iso-Britanniassa, Ranskassa ja Espanjassa soittamalla numeroon 087084488444; Saksassa soittamalla numeroon 01806 33 35 35; Italiassa soittamalla numeroon 199116611; Benelux-maissa soittamalla numeroon 02 726-4950; Suomessa soittamalla numeroon 020 555 2213 ja pyydä pisteiden siirtoa.

Mitä jos puolisoni ei ole Hertz Gold Plus Rewards® -jäsen?

Silloin hänen tulee liittyä Gold-jäseneksi osoitteessa hertz.fi. Kun puoliso on liitetty ohjelmaan, on hänen suoritettava yksi vuokraus. Kun vuokraus on suoritettu, voit soittaa Gold-palveluun siirtääksesi pisteitä.

Koska pisteet näkyvät puolisoni tilillä?

Mikäli molempien jäsenyydet ovat olleet voimassa vähintään 72 tuntia ja molemmilla on suoritettuna vähintään yksi vuokraus, ovat siirretyt pisteet nähtävissä 24 tunnin kuluttua siirrosta hertz.fi sivuilla. Asiakaspalvelumme näkee kuitenkin siirretyt pisteet välittömästi ja pystyy käyttämään niitä palkintovarauksen tekoon.

Tilitiedot
Kuinka voin nähdä tilitapahtumani?

Tilitapahtumat ovat saatavilla sivuillamme.

  1. Kirjaudu hertz.fi -sivuille
  2. Valitse “Minun tilini” ylhäällä navigointipalkissa valitse sitten “Rewards-tilin tapahtumat”
  3. Sieltä löydät Gold Plus Rewards -pistetapahtumat kuluvalta kuukaudelta sekä viimeisiltä 24 kuukaudelta.
Millä viiveellä ansaitut pisteet tulevat näkymään tiliotteellani?

Tiliotteen tiedot perustuvat edellisen kuukauden lopun tilanteeseen. Pisteet päivittyvät tilillesi neljän vuorokauden sisällä vuokrauksen päättymisestä. Saadaksesi ajantasaiset tilitiedot kirjaudu hertz.fi sivuille ja "Minun tilini"-osioon.

Mikä on Hertz Gold Plus Rewards® -pistesaldoni tiliotteellani?

Tiliotteesi pistesaldo kertoo voimassa olevien Hertz Gold Plus Rewards -pisteiden määrän edellisen kuukauden lopussa.

.

Esimerkiksi:

- Tarvitset 800 pistettä lunastaaksesi yhden vuokrapäiväpalkinnon viikonloppuna.
- Tarvitse 900 pistettä lunastaaksesi yhden vuokrapäiväpalkinnon arkena.

Muistathan, että lunastaessasi palkintoja pisteet kattavat perusvuokrahinnan. Olet vastuussa kaikista lisäkustannuksista, kuten esimerkiksi viranomaismaksuista, veroista, ajoneuvomaksuista, lentokentän palvelumaksuista, Fuel Purchase Option, polttoaineesta, lisäkilometreistä, vakuutuksista ja lisävarusteista/palveluista. Huomioithan, että nämä lisämaksut vaihtelevat eri tekijöistä riippuen ja voivat ylittää perusvuokrahinnan.

Mikäli tililtäni puuttuu pisteitä, mitä voin tehdä?

Mikäli tarkastat Pistesaldosi verkosta, muistathan, että pisteiden päivittyminen kestää neljä vuorokautta vuokrauksen päättymisestä. Mikäli luulet, että sinulta puuttuu pisteitä, voit lähettää pyynnön puuttuvista pisteistä kuuden kuukauden sisällä vuokrauksesta. Hertz Gold Plus Rewards -pisteitä haet kirjautumalla profiiliisi hertz.fi sivuilla. Klikkaa "Minun tilini" kohdasta oikeasta yläkulmasta. Sen jälkeen klikkaa "Käytä Gold-pisteitäni". Klikkaa "Jälkikirjauspyyntö" osiota ja täytä lomake.

Five Star
Miten saavutan Five Star® -tason?

Saavutat Hertz Five Star -tason, kun jompikumpi alla olevista toteutuu 12 kuukauden ajanjakson sisällä:
10 vuokrausta, tai yli $2000 vuokrausostot (poislukein verot).

Mitkä ovat Five Star® -jäsenten tasoedut?
  • Ilmainen yhden autoluokan korotus (enimmäiskorotus full-size kokoluokan autoon) osallistuvissa toimipisteissä; ei voimassa yli 28 vuorokauden vuokrauksiin tai Hertz Premium, Hertz Collections, Local Collections (esim, Selezione Italia, British Collection, Voyage à la Française, American Collection…) autoihin.
    Taattu yhden auton luokan korotus on saatavilla vähintään 48 tunnin ennakkovarauksella. Yhden autoluokan korotus tarjotaan osallistuvissa Hertz toimipisteissä Yhdysvalloissa, Kanadassa, Namibiassa, Etelä-Afrikassa ja osallistuvilla lentokentillä Euroopassa (Bryssel, Berliini, Dusseldorf, Frankfurt, Hampuri, München, Stuttgart, Helsinki, Oslo, Rovaniemi, Turku, Pariisi Orly, Pariisi Charles de Gaulle, Marseille, Nizza, Toulouse, Lyon, Bordeaux, Ateena, Lontoon Heathrow, Lontoo Gatwick, Manchester, Edinburgh, Birmingham, Dublin, Milan Linate, Milano Malpensa, Rooma Fiumicino, Amsterdam, Wien, Lissabon, Madrid, Barcelona, Tukholma, Göteborg, Geneve ja Zürich) 48 tunnin ennakkovarauksella.
    Suurin korotus full-size kokoluokan autoon minimissään Compact-kokoluokan autosta. Pienikokoisissa 4-ovisissa vuokra-autoissa päivitys on full-size kokoinen 4-ovinen auto. Taattu korotus tapahtuu vain seuraavaan autoluokkaan. Tähän eivät kuulu erikoisvarusteet, kuten tila-autot, maastoautot ja Hertz Collections -ajoneuvot. Korotukset eivät koske yli 28 vuorokauden vuokrauksia.
  • Kerää 25 %:enemmän Hertz Gold Plus Rewards -pisteistä kaikista oikeutetuista vuokrauksista.*
    *Seurantajakso on kalenterivuosi. Tapahtumalaskuri nollaantuu kunkin vuoden tammikuun ensimmäisenä päivänä.
  • Ei lisäkuljettamaksua puolisosta
  • Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä, joita voit käyttää palkintoihin ympäri maailman
    *Seurantajakso on kalenterivuosi. Tapahtumalaskuri nollaantuu kunkin vuoden tammikuun ensimmäisenä päivänä.
President's Circle
Miten saavutan President's Circle® -tason?

Saavutat Hertz President's Circle -tason, kun jompikumpi toteutuu 12 kuukauden ajanjakson sisällä:
yli 15 vuokrausta, tai yli $3000 (poislukien verot) vuokrausostot.

Mitkä ovat President's Circle -jäsenten tasoedut?
  • Ilmainen yhden autoluokan korotus (enimmäiskorotus full-size kokoluokan autoon) osallistuvissa toimipisteissä; ei voimassa yli 28 vuorokauden vuokrauksiin tai Hertz Premium, Hertz Collections, Local Collections (esim, Selezione Italia, British Collection, Voyage à la Française, American Collection) autoihin.
    Taattu yhden auton luokan korotus on saatavilla vähintään 48 tunnin ennakkovarauksella. Yhden autoluokan korotus tarjotaan osallistuvissa Hertz toimipisteissä Yhdysvalloissa, Kanadassa, Namibiassa, Etelä-Afrikassa ja osallistuvilla lentokentillä Euroopassa (Bryssel, Berliini, Dusseldorf, Frankfurt, Hampuri, München, Stuttgart, Helsinki, Oslo, Rovaniemi, Turku, Pariisi Orly, Pariisi Charles de Gaulle, Marseille, Nizza, Toulouse, Lyon, Bordeaux, Ateena, Lontoon Heathrow, Lontoo Gatwick, Manchester, Edinburgh, Birmingham, Dublin, Milan Linate, Milano Malpensa, Rooma Fiumicino, Amsterdam , Wien, Lissabon, Madrid, Barcelona, Tukholma, Göteborg, Geneve ja Zürich) 48 tunnin ennakkovarauksella. Suurin korotus full-size kokoluokan autoon minimissään Compact-kokoluokan autosta. Pienikokoisissa 4-ovisissa Compact vuokra-autoissa suurin korotus on full-size kokoiseen 4-oviseen autoon. Taattu korotus on vain seuraavaan autoluokkaan. Tähän eivät kuulu erikoisautot, kuten tila-autot, maastoautot ja Hertz Collections -ajoneuvot. Korotukset eivät koske yli 28 vuorokauden vuokrauksia.
  • 50 %:n bonus Hertz Gold Plus Rewards -pisteistä kaikista oikeutetuista vuokrauksista*
    *Seurantajakso on kalenterivuosi. Tapahtumalaskuri nollaantuu kunkin vuoden tammikuun ensimmäisenä päivänä.
  • Ei lisäkuljettamaksua puolisosta
  • Hertz Gold Plus Rewards® -pisteitä, joita voit käyttää palkintoihin ympäri maailman
    *Seurantajakso on kalenterivuosi. Tapahtumalaskuri nollaantuu kunkin vuoden tammikuun ensimmäisenä päivänä.